.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 9, 2009

ToKma Dh BliK Phg...

6hb Jun 2009
mlm sabtu bru ni we all blik phg pas hubby blik keje..anta tokma danish..seminggu tokma bersama kami di sini...hehe..we all btolak lbh kurg 9mlm...xsangka lak leh konvoi skali ngn tokbah, sbb mlm jumaat tu tokbah dtg skali ngn mkngh n pkngah danish..so blik phg 2 buah kete la..benti kt genting spah,dinner kt situ....alhmdlh danish xmeragam...smpai phg lbh krg kul 12 lbh gk ler...
We all blik kl smula ahad tu lbh krg jam 4ptg...sgt mnyampah sbb pjlnn yg slu mkn ms 3 jam maksimum dh jd 6jam...jam giler...alhmdlh jugak danish xmeragam spnjang pjlnn...
nk citer sket la kt sini kn...
time aku nk blik ahad tu,sgtla sediah rasa...yela,pasni danish totally dh dok ngn aku..so tokma,tokbah, mksu,mkngah pkngah,pklang,pktih ngn mkde danish sgt terasa kehilangan danish..psni danish dh dok ngn aku,so time cuti jela dorg dpt jmper ngn danish...aku pn sebak gk ler...hrp sgt danish xdemam sbb rindukan fmli aku kt phg specially tokma dia lah...mak aku pn nangis dn ayat yg plg menusuk kalbu aku yg kua dr mulut mak ialah 'long...jg ank baik2..jgn kasar2 sgt ngn anak,anak ni nyawa kita'.....aku mmg xdpt nk thn airmata dh ms tu..yela kata2 mak aku sungguh mruntum jiwa aku sbg seorg mama...mak aku sgt manjakan danish...hrp aku juga dpt berikan yg terbaik utk danish..


**ni time otw blik phg..tdo..

2 comments:

♥cikmOt♥ said...

mama...danish rindu kat tokma...mama bagilah adik kat danish...danish biar tokma jaga...mama jaga adik danish...hahaha...

aLoNg@Na said...

oooo tidakkk...hehe..
adik bru kna tggu danish bleh jg adik dlu ler...