.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, June 5, 2009

FriDay LunCh TaDi......

Friday lunch td aku blik umh..rndu sgt kt si kecik kt umh tu ngn tokma dia..
ari2 xsbr nk blik umh lyn dia...first ms aku smpi tu dia tdo..so smptler siapkan lunch utk hubby jap...aku just blikan lauk,xnk sshkan mak..xlm pastu danish tjaga,dia mcm fhm je mama dia nk main2 ngn dia..kebtulan rini papa pn off so papa leh tmankn tokma tlg nengok danish kt umah..bgun jer,kasi susu pastu aktif ler dia..sblm papa g smyg jmat,smpatler bwk dia jln2 jap kt dpn umah...pas we all mkn2,kasi danish mkn ubt,mndikan dia...pas mndi jer,bla dia rs bdn dia dh selesa sket,pe lagi nk tdo plak ler..aku sja jer xnk tdokan dia,nk main2 dlu....kasi dia btol2 ngntuk...dlm kul 2.15 aku dh nk siap2 nk ke ofis smula..time tu danish dh lena dh..td smptla adik aku snap kan gbr dia sblm dia lena...ngn handtoy yg moksu dia bli...tomeiiii

No comments: