.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, August 17, 2009

Aku sungguh sakit ati...

Arini dh msuk ari ke 6 (ari bekerja tolak sabtu n ahad) pc kt pat aku tu wat hal..bengong btol..skit ati...tak tau naper,stat isnin mggu lps lagi..msuk2 ofis jer,nk on komputer xleh..mmg bengang sgt time tu..tmbah bengang lg,bla tel helpdesk kt IS plak,dorang stop operation for 1 week sbb renovation...lg la skit ati...klu aku ni pkar,dh lama aku godek pc tu..

Ni dh blmbak citer2 yg nk dkongsi,xdpt nk diupdate lam blog...nk update pn jd mls sbb xleh nk load gbr..kt umh plak aku dh xder masa skang ni..yela dh seharian keje,mlm ms aku utk buah ati aku la plak...lgpun laptop kt umh hubby aku slu gna nk wat keje..ni nk kene bli laptop sdri nampak gayanya......

Terbantutla hasrat aku nk citer bab danish,APC and mcm2 lg la..nak xnak kenalah tggu...
Tdi aku dh tel skali lg bhgn IS,helpdesk dorang still blom operasi..tp aku call PA Pengarah IS tu n at the same time dia pn ada problem yg sama...so pe2 hal nti dia akan tel aku.. so tunggu jela...
sabar..sabar..ROHANIZA...(pujukla diri sdri spy kemarahan xsmpai thp maksima)...dh nk posa dh xlama lg...

No comments: