.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, May 18, 2009

DANISH semakin chubby..

So far every week aku blik phg..everyday gk xsbr nk bciter tentang pkembangan si danish ni..alhmadulillah, so far anak mama membesar ngn sihat skali..syukur mama,danish jg xbyk ragam..cuma skang ni dia braper lelap tdo mlm,acap bgn..tp just nk nyusu jer,myb susu sj dh xckup nk tmpung kperluan dia seharian..
aku smpai tm tas around 5 lbih..so terus singgah kt pasaraya area umah mak tu..nk topupkan danish nyer susu,pampers,dan jg selai dua bju dia...skang ni aku mmg pntang jmper pasaraya..klu singgah jer,bju danish mjd keutamaan...then bli la sket2 brg kperluan kt umh mak kn..papa sound 'cepatlah yang,dh xsbr nk jmper adik nih...'
smpai je kt umh danish ngh nyusu ngn tokma dia...aku peluk,cium dia puas2 dlu..rindu sgt2 dh kt anak mama ni..papa nyer turn 2nd round k..sian papa..hehehheheh
Danish semakin bulat..aku pn dh xlrt nk dukung dia lama2..alhmdlh..mak pn ckp danish mmg xbyk ragam..good boy anak mama ni ek..jgn nakal2 tau,ujung bulan ni dh nk blik kl..
danish memg kuat mengagah,dia nk slu ada org around him..kdg2 smpai terlena dia,pnt bercakap..kt yg melayan dia bckp ni pun pnt..tp memang seronok nengok muncung2 dia bcakap ngn kita...subjek utama dia, moksu dia lah...moksu ngan pakngah dia memg rajin melayan karenah danish..danish memg suka diagah... dia juga nmpak cergas sgt..memg xdok diam melainkan dia tido....mak aku plak,xjemu2 bciter psl pkmbgn cucu dia nih.....
Tengok je la aksi2 dia kt bwk ni..dia mmg bsungguh2 klu nk bckp ngn kita..mcm2 memek muka dia..danish memg suka isap jari...memg suka klu dimandikan ngn air yg sejuk...

anak mama ni jga dh pndai angkat2 kening..nengok ler kening dia tu,dh mcm ZZ dh kata papa..