.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, May 18, 2009

Danish Outing With Mama n Papa..


16 Mei 2009
Arini mama ngn papa mmg plan nk bwk danish outing kn..lgpun aku dh lama xjln2 kt bdr kuantan tu..papa plak smbil2 nk svey toy utk danish...destinasi ptama ktorang ke East Coast Mall..kt situ sba sbi dh ada,so xyah la nk ke dua tiga tmpt kn..save time..yela smtara mood si danish ni ok...tp alhmdlh,spnjang tmpoh ktorg jln2 tu danish ok jer...
Tghri tu ktorang lunch kt pizza hut..time kt pizza ni,danish tdo..spnjg ktorang kt pizza dia tdo ngn baik skali..so leh la mama n papa lama2 kt situ...xsangka lah plak,ngh lepak2 kt situ tjumpa ngn mber aku ms kt uitm dlu..aisyah..actually dia ni course CS ms stdy kt Uitm dlu..dia yg nmpak aku dlu..aku mmg xpasan mulanya...alhmdllh dia pn dh pegnan skang nk msuk 2 bln..xsmpat lak nk snap gbr ngn dia..
slesai je ktorang mkn,danish dh mula sdr..bla dh puas tdo,dia memg aktif..xlrt papa dia nk dukung..xdok diam..ktorg xbwk stroller dia,kononya nk dukung je..lgpun kua kejap...we all drop jap kt butik adidas,papa dok srvey kasut utk danish..papa dh bkenan sgt ngn satu patern tu,mmg comel n cute sgt..geram dh nk je capai,tp danish lom pndai jln lg..(org tua2 kta blm dpt kaki lgi)..nti rugi plak bli awal2 ni kan..tp papa mmg dh bkenan sgt dh tu,agknya dh xnyabar2 dh...
kt bwh ni ada ler aku tepekkan sket gbr2 outing dak danish ni..hepi viewing la ek....

bla danish tdo,dia sgt suka genggam tgn dia cenggini..dh jd kemestian dh...
♥♥Special thanx to myHubby..Love u sayang...♥♥