.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, March 8, 2010

It's my turn...

Slm u all!..
This time mama nk kena siapkan assgmnt yg tlh diberi oleh mama 2MDM ni....
Lasty mama di tag jugak...thanx to mama 2MDM yerk...

No.1: Aperkah jenama Deodorant yg korang pakai skang.
Nivea..yg bleh memutihkan...
--------------------------------------------------------------------------
No.2: Brand ikan Sardin dalam tin yang paling digemari?
plg dan hanya disukai Ayam Brand
--------------------------------------------------------------------------
No.3: Apalah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA!
part ni kena secret la (yg menurut perintah suami tercinta...plu dirahsiakan katanya...)sorry...
--------------------------------------------------------------------------
No.4: Aper hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang penah terima dr yg tersayang?
so far tiada istilah HAMPEH utk hadiah2 yg diterima..lg2 dri yg tsyg kn...klu HAMPEH tu bg aku bkn hadiah namanya..hehe
--------------------------------------------------------------------------
No.5: Korang akan rasa diri disayangi bila.........???
spt biasa 'TIAP HARI SAYANGGGGGG'...
--------------------------------------------------------------------------
No.6: Apakah hadiah yg korang akan kasik pada bakal mak mentua pd kali pertama berjumpa?
asha..aku jwb soalan yg telah ko ubah je ek....'apakah hadiah yg korang bgi kt mak mertua?'
aku bagi kain psg sedondon ngn tdung skali...

---------------------------------------------------------------------------
No.7: Antara Belacan, Cencalok & Budu...yang mana lebih wangi n sesuai dibuat perfume?
(Yang mana lebih wangi dibandingkan dengan bau kentut anda?)
antara byk2 pilihan yg diberi, aku plg xsuka cencalok..xpnh mkn pun..tp tau baunya cemana..aku suka bau budu....tp sesuaei ke weh dibuat perfume...xlogik btol soklan ni...
---------------------------------------------------------------------------
No.8: Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?
aku xkesah pn jenama ni,jnji sesuai ngn yg plg pting confortable...aku pn suka CR...plg aku suka Vincci..yg byk aku gna CR
----------------------------------------------------------------------------
No.9: Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga
apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Mesia?Sekiranya ditawarkan anda berminat utk memegang jawatan menteri aper?
yg ni blm tlintas lg di fikiran...nk buat pe ek...
jawatan menteri apa yg aku nak pegang?menteri rukun rumahtangga..bleh gitu?
----------------------------------------------------------------------------
No.10: Sila Tag kepada 5 orang yang sangat anda rasa sesuai menjadi menteri di atas!
Tiada paksaan rela okeh..kpd sesaper g rs sesuai,sila lah buat....

2 comments:

.:fyzz:. said...

ramai tui penggemar ayam brand...ada pakatan ngan cap ayam brand ke nih heheheh..

~aSHa~ said...

Kami duta ayam brand