.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, October 19, 2009

Raya MARDI..

Dh basi dh gbr ni,bru nk upload..ni pn cmpur skali ngn aku copy kt kamera si Nard..time jamuan tu mmg happening gler...gila mkn,gila bgmbr...this time,smbutan raya Mardi agk meriah...thn ni gk ramai mantan2 Mardi yg hadir..seronok...bleh jumper ngn KP Mardi yang dh puluh thn bersara..agknya time dorang kt Mardi,aku lahir pn blom...spt thn2 lepas,dptmt aku selaku org kuat utk smbutan jamuan raya Mardi...aku ngn the gangs plak duty utk menyambut tetamu specially for VIP..memg seronok,yela muka2 pintu depan kn...hehe

Malas nk citer pnjang,layan ler gbr2 kt bwh ni...to Nard,thanx for being our 'very sporting fotographer' on that day...memg berfotogediks abih aritu...seronok.....
To Papa n Danish - skali skala mama bergediks ek...papa jgn marah ok..

Jamuan Hari Raya Mardi 2009

Our big bos.....

Apalah agknya yg diborakkan bos aku tu...

mereka yg bkeje keras on that day..

Barisan org2 kuat Mardi....

yg ni INTRO fotogediks we ouls....

teh tarik..

laksa johor..

satay...

kambing panggang....
control ayu....
mmg mabeles la....
aku n makbuyung kt pelamin show kt jamuan tu..
aku ngn model2 pengantin..
kami yg HAPPENING....

3 gbr kt atas ni adalah hasil godekkan si Nard..thanx to u Nard...

3 comments:

.:fyzz:. said...

aik baru pasan gambar raya nih..along..nice la yg gambar yg last2 sekali tuh..yg nard kwn along tuh amik..nmpak hapening je..ish terliur la tgk sate ..ngan laksa tuh dh la perut tgh kosong nih.sedapnya..
eh along..Dato noh..dulu menteri kami ..then skrang ke Kem pertanian lak yer..kira mantan bos pijot ar...btw..dier baru kawin ngan dier nyer 2nd wife kan..dengar kata artis..sapa ek? along tau ke..katanya artis my star lg tah apa tah..?

aLoNg@Na said...

aah..mantan bos ko la dlu tu..skang dh jd bos we ouls plak..psl dia kwin bru tu,ntah ler..xder lak dgr gosip tu..hehehe

.:fyzz:. said...

along bukan gosip dh..baru2 nih dato noh mai jamuan raya MADA peringkat negeri kedah..kebetulan my bos..isteri dier pengurus besar MADA..then..ada plak timb.pengarah MARA nih yg merangkap teman minum pijot, pi ke open house MADA..then nmpak la dato noh bawak isteri baru dier tuh..alkisahnya..heheh