.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, July 1, 2009

Good News Again...

Syukur alhamdulillah,sesampai je aku kt ofis td nengok2 ada surat atas meja..pd envelope tu plak nama aku..selalunya bla smpai memg berlambak surat atas meja,tp seme utk bos kn..so bla kgkadang ada surat aku tu mcm cuak la sket..
Sebelum buka bc bismillah dlu..hehe
Aku mention surat jemputan Mardi utk menghadiri majlis APC,tp bla difikirkan majlis tu bulan Ogos mcm xlogik la plak surat smpai awal bebenor kn..
Bila dah dibuka sampul surat tu, alhamdulillah rupanya berita gembira..
Aku telah diserapkan ke skim pencen berkuatkuasa pada tarikh arini (01.07.09)..Syukur..
dh 3 tahun rupanya aku berkhidmat utk Mardi ni..
So lepas ni bleh la aku get ready utk isi form kuakan dt KWSP..lepas je clear potongan KWSP kt slip gaji (mayb start bulan depan kot),bleh la proceed.. dt tu nanti aku nk wat buku utk si kenit tu..selainnya tu utk investment..
Syukur pd Tuhan...Alhamdulillah..

5 comments:

~aSHa~ said...

ha bleh ar berjalan ke kemamang..ehehehe rejeki rejeki

aLoNg@Na said...

bleh..bleh...g kemamang ko blnja bleh?

mommie nard said...

alhamdulillah..tumpang gumbira...

elok la wat buku si kenit tu...mama ngn papa dia da ade buku..si kenit pun nak gak..huhu..

kak..klu kita nak delete blog yg kita buat tu leh x? klu leh nak wat camne?

.:fyzz:. said...

akhirnya along dh disahkan jawatn bagus2..MARDI..at the end saya tau kamu keja kat ner..before nih lupa la pjot nak tnya ..pjot dpt wit kwsp nih since 2007 dulu..pe lagi masuk asb n wat deposit beli keta baru..hehehe

aLoNg@Na said...

pijot-alg sah jwtn dh lama dh..ntah la nper lmbt serap ke pencen..myb nk tggu gak 3thn bkhdmt kot..