.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, July 22, 2009

auuuccaak!

Slm pas blik dari klinik,danish ngn mama lepak umh jer..aku pn EL kn,mls nk renyah2 sgt anak teruna aku tu..bru pas inject,tkut nti skit lak kaki dia..so lepak jela kt umh..papa plak standby kt mines...
Tghri tu aku xmsk pn,mkn je apa yg ada kt umah..mls nk kua..papa on duty,so dia lunch kt lua ngn team group dia yg standby kt mines tu..so klu aku sorang jer,xksh sgt la kn..mi segera pn jadi jer...
Dh settle kan ank teruna aku tu,mdi,mkn ubt seme aku letakkan dia dlm bbycot dia..smntara aku nk tkar baju seme la..pas tkar bju,aku ke dpur plak...siap ngemas apa yg ptut kt dpur tu..aku heran gk naper la dak danish ni senyap jer..tdo ke dia dlm bbycot tu...aku intai la dia syp2...yg kelakar nya tu,dia siap posing kpala atas pgr bbycot tu smbil nengok tv..patut lah dia ralik jer...aku panggil nama dia,buat dek jer..puas aku panggil,bru le pndang....korang nengok la dia posing cmner....
aaaauuuuucccaaaak!...sory mama,danish asyik nengok kartun ni ha...soryyy

2 comments:

~aSHa~ said...

so cutee...

aLoNg@Na said...

kelakar sgt tau..nengok real,aku gelak sorang2...syp jer dia dok nengok tv tu...