.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, July 14, 2009

::Aksi Danish ngan baju baru::

Gambar 1: sukanya dia...comel

Beberapa ari aku xdpt nk update ini blog,tenet kt ofis tu cam bengong sket...stok gbr kt umh lak xder,seme aku save kt komputer ofis aku..so arini la bru bkesempatan nk tepek gbr aksi2 dak danish bla aku pkaikan dia bju baru yg mama zura kasi tu..sgt la comel,sgt la encem ank mama ni...danish mmg match ngn blue color..sblom ni xpnh lak aku blikn dia bju2 color cenggitu...pndai mama zura pilih color tu....

Sememangnya aku ni sket kebizian,so xnyempt nk type byk2 kt blog ni ha..kang ptg2 la aku smbung lak..anwei aku tepek gbr2 dak danish ni utk tatapan korang ok..sila lah mencuci mata.....

Gambar 2: mama panggil pn wat xpduli jer..dok usha remote astro tu..
Gambar 3: mama cptla amik gbr danish..boring dh ni...
Gambar 4: dh mls pndang camera dh ni..
Gambar 5: pic ni blur sket..danish xdok diam..
Gambar 4: bulatnya mata dia....

7 comments:

azura said...

amboi...comei lagi encem hero sorang ni...gambar first tu macam model la.

a'ah na, kdg2 kita tak tau anak kita suit ngan baju kaler apa..kene try satu2. macam zara/juju gak, surprisingly baju kaler biru terang buat dia nmpk comel sgt :)

aLoNg@Na said...

tula kak..papa dia pn kata sgt comel n match ngn color ni..ni mama danish dok umpan papa danish cuti2 genting ni..yela dok pkai bj ala2 dok oversea lak ni..hehe

tenkiu so much kak..
danish-tenkiu aunty..kim slm kakjuju...

bEe HoNeY said...

na...sori akak lmbt bg present kat danish....x de note ape2 pun...dh 2 x act akak dh bli bju dia tp dh rsa dia makin beso...x smpt p lawat dia kat umah ko...bile p ko xde ...so tu je la smpt kasi...hope danish n ko suke ekekkeek

Papa @ Mama Zara Sofea said...

uiks.. comelnyer danish.. mmg cantik la dia pakai bju biru tu.. seswai sgt pakai terang2.. hensem gitu.

aLoNg@Na said...

kak lin-
tq sgt kak,comel bj tu..danish mmg cpt mbsar kak,byk bj2 dia yg dh sendat pn..pepun mama danish suka,danish lg suka..say thanx to aunty lin....

yus
psni mama bli bj color trg2 la kt danish..mama yus kta danish encem pkai bju color trg2 gitu..hehe
tq aunty yus...

Papa @ Mama Zara Sofea said...

budak2 tecit kalo pakai baju terang-terang mmg comel.. lgpon kalo ilang senang nk cari.. dah la kecik, bior ada daya tarikan sikit. senang fokus pda dia..

aLoNg@Na said...

btol la yus..latest na blikan dia POLO merah...lg jauh dh tau ank sper...kui..kui..