.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, June 22, 2009

MaMa sayang Kalian...

Inilah dia yg dikatakan nikmatnya bla diri bergelar isteri dan ibu...setiap hari selain bz n letih ngn keje,rutin harian sbg isteri dan ibu jg plu dijalankan...famili aku bertambah ceria ngn kehadiran putera kesygn kami..setiap hari,aku sibuk melayan karenah si kenit tu..time keje pn,hari2 aku akn rs xsbr utk amik dia dri umah bbster..hari2 mama akan rindukan kamu...
Selalunya klu hubby aku keje shif mlm,aku sorg2 jela kt umah...skang ni bla dh ada danish,aku dh ada teman la...

Terima kasih juga aku tujukan pd myHubby...sbb dia jg byk membantu aku dlm menguruskan hal rumahtangga...papa fhm kerana kami sama2 bkeje...papa xkekok bjg tgh mlm,buatkn susu danish,tlg mopkn lantai,bsuh toilet,bwk danish jln2,main2...papa jg kdg2 sudi bantu aku kt dapur...segala urusan kami lakukan bersama..trm kasih syg..

Terima kasih jg mama utk danish,sbb alhmdll so far danish sgt xbyk ragam...dia akn ngamuk klu time tdo nya diganggu..cth bjln2 time dia ndak tdo..sure mengamuk2 ler dia dlm kete..tp lps ngamuk jer,dia akn mudah tdo...syukur jg danish dpt mbesar ngn baik...skrang ni dia dh pndai tpuk2 tgn dia klu kita nyanyi lagu tepuk amai,dh pndai goyang2 bdn dia klu kita nyanyi2...sgt cpt blaja...dh pndai meniarap,dh pndai tarik tgn dia klu dpt meniarap..dh xpyh lg kita tarikkan tgn dia yg tersepit kt bwh bdn dia tu..sgt bagus anak mama ni ek...

Hujung minggu ni klu xde apa2 aral,kami skeluarga akn pulang ke pahang...yela danish dh rindu sgt kt tokma,tokbah,tok ngn tokki dia....tokbah pn dh tyer2 bla danish nk balik...adik2 aku pn dh rindu sgt kt danish...ari2 tepon pn dok tyer psl ank sedara dorang....actually aku pn dh xsbr nk blik...rindu kt mak aboh....

To papa n danish...Mama sangat sayang kamu berdua...

No comments: