.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, November 25, 2008

Anakku..



Semalam blik je dri ofis,jln2 kt mines..actually nk submit form anakku members..papa to be ckp leh la wat kad members utk anakku skang..smbil2 dok svey stroller kt situ..papa to be dh bkenan kt car seat baby color orange tu...dsebabkan dri zaman aku kecik2 lg,mak memg dh familiar ngn brg2 anakku, so aku pn decided nk gna brg2 anakku gk..lgpun,brand tu complete seme..esok cdgnya nk bli blanket,barut...bju2 tu mak kt biarlah dlu..myb lps knduri angh nti la kot...rmai member kt ofis tu dok rekmen aku g scan,dorg lak yg xcited nk tau boy or girl..for me n husban,ktorg xksh..tp kdg2 tu termakan gk ngn pujukan dorg tu..klu nk scan pn tgu 8mnths ke nti... dh 2 org mber kt ofis tu scan,bby girl...mak aku pn kata,mcm girl.... pepun,terserah ler...jnji sht jer...girl or boy,aku ngn hsbn dh ada dua2 nama..mmg kmi smpn dri blm kwin lg....tgu masanya jer.....mg2 segalanya bjln ngn baik smpai ler duedate aku nti....


No comments: