.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, June 25, 2008

TriMesTer PerTAma + MoRnInG SiCkNeSS

Trimester pertama bjln ngn baik,alhmdllh.. mrning sickness aku dh kurg pn,cm skrg aku msh xleh nk mkn nasi... dh lm xmkn nasi,rndu... aku kuat mkn,tb2 xleh nk mkn memg nk mrh je rs..sabarr...

Today, aku dh msuk 6 mgu 5 ari dh... mggu dpn dh 7 mggu..tk sbr lak rs nk lepasi trimester ptma ni then ke 2nd trimester plak.. based on mak aku n kengkwn n also drp buku yg aku bc,2nd trimester ni memg ms yg dinantikan.. time ni memg sweet... seme ketidakselesaan akn kmbali normal sket2 ler... skrg ni aku mmg ngh letih sket,keje kt ofis pn leh thn gak.. tp aku ni cam nk tdo memanjang.. mak aku kata, klu ikut dia bby sulung (ms ngndungkan aku la), memg melepek ler... kurus kering... bla dh 3,4 bln bru ok..mtk2 aku xla cm gitu,sbb aku ni working women.. klu melepek, trukler... tp so far, alhmdllh... alahan aku xder yg bukan2.. yg ketara just xleh nk mkn nasi jela...

Xsabar mtggu 2nd trimester plak... hehehehe
to abg, thanx lot syg sbb more care to me skrg... suka mja2 ni.. bila lg kan... ekkekekkk

No comments: