.:Cinta Hati Kami:.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, June 9, 2008

Citer Ari Minggu....

Dh mmg lmrah aku tiap kali ari isnin jer mood ilang.. nk stat keje pn nk kene cari mood dlu..mmg dri dlu lg,time aku blaja...tiap kli ari isnin rs cm mls serba serbi..
Ari ni myHubby plak jd fc utk seminar kt s.alm.. so sblm aku g keje td dia dh siap ngn uniform tgu driver..
Ari sabtu ritu aku ngn Hubby p nengok movie.. xplan pun,myHubby yg book tiket.. so ktorg nengok kul 4.00pm kt Mines.. tu ler port aku ngn Hubby.. kebetulan ari sbtu tu cuti arijd agung kn,mmg rmai giler ler..parking pn full... nengok citer longkhong2.. citer tu mmg ngeri sgt..nyesal nengok..ptt ler Hubby mula2 xbg sgt aku nengok,tp dh ari2 dok pujuk..tp xsgka lak dia tb2 jer dh book tiket movie tu..eeeee memg dshyt ler...ngeriiiii..
Then ptg tu mak angkt (merangkap sedara Hubby) tel..ktorg pggil di mama.. dia bgtau ada kt HKL sbb adik menantu dia (kakTi) msuk ICU.. operation mata ngn kpala, xcident.. ni pun kes ngeri gak ni..ms aku g tu lom sedar lg..yela tebok otak..dlm ms sm,ada ler stu kes student PLKN masuk ICU.. ktnya sb jgkitan kuman, tp tebok otak gk..apa kaitan aku pn xtau.. girl student dri kem kt Sibu.. memg rmai ler pelatih PLKN kua masuk kt situ.. so mlm tu aku ngn Hubby bw mama tido umah ktorg.. ngn ank bongsu dia (adik).. mlm tu borak pnjg ler...

Esoknya pg2 lg ktorg tolak g HKL smula..12.30pm mama dh nk blik phg.. ktorg anta dia kt pekeliling..dh lm xg pekeliling tau..xbyk yg brubah pn..sts sesak kt situ.. yg sedihnyer,ari ahad tu jgk stdnt PLKN kt HKL tu meninggal.. sian fmli dia seme dtg.. mama pn nangis gk.. yela dh berhari2 kt situ,dh knl... aritu mmg bz ler org kua msuk..polis,pengarah PLKN pn dtg ngn bini dia..

Tu ler citer slm 2 ari cuti bru2 ni.. mggu ni pn bdk2 sekolah dh stat sekolah smula...kpd adik2 kaklong seme.. rjin2 sekolah tau..nti cuti dtg umah kaklong, kita jln2 lg ngn abglong ek...

No comments: